Boken "The Art of the Start 2.0" av Guy Kawasaki er en uunnværlig guide for alle som ønsker å lansere og få en ny produkt, tjeneste eller idé til å lykkes. Dette mestselgende verk er blitt omtalt som 'den ultimate håndboken for entreprenørskap' av Arianna Huffington, og henvender seg til både spirende entreprenører, småbedriftseiere, intraprenører og ledere i ideelle organisasjoner. I en tid der informasjon om innovasjon, rekruttering, kapitalinnhenting og merkevarebygging er overstrømmende, kan mange oppstartsselskaper ende opp med å fokusere på feil prioriteringer og gå konkurs før de i det hele tatt får sjansen til å lykkes. "The Art of the Start 2.0" adresserer dette ved å samle Guy Kawasakis omfattende erfaring som en av de mest hardtarbeidende og uortodokse strategene i næringslivet. Guy belyser de store endringene som har preget næringslivet det siste tiåret, hvor engang uslåelige markedsledere nå opplever utfordringer. Mange av de grunnleggende prosessene for å etablere en bedrift har blitt enklere, rimeligere og mer demokratiske. Forretningsplaner er ikke lenger avgjørende, og sosiale medier har i stor grad overtatt rollen som PR-verktøy. Denne boken gir deg praktiske råd og strategier for å navigere i det moderne forretningslandskapet, slik at du kan realisere ditt entreprenørielle potensial.