The Attention Economy and How Media Works av Karen Nelson-Field
Produktbeskrivelse
Denne boken gir en veloverveid stemme i den annonseringskaoset som preger vårt raskt skiftende mediemiljø, preget av falske nyheter, raske fakta og en alvorlig eller svekket oppmerksomhet. Karen Nelson-Field innleder en intelligent samtale om hva som skal til for at bedrifter skal lykkes i en oppmerksomhetsøkonomi, de annonseringsmytene vi må legge bak oss, og den vitenskapelige dokumentasjonen vi kan bruke for å navigere i et komplekst annonserings- og mediemiljø. Boken klargjør synlighetsstandarder, dekning og støy i mediebildet; den diskuterer den reelle kvaliteten bak et qCPM og dykker dypt inn i forholdet mellom oppmerksomhet og salg. Den gir en tydelig forklaring på den brutale virkeligheten rundt menneskelig oppmerksomhetsprosessering innen annonsering. Leserne vil lære hvordan de kan maksimere seerens delte oppmerksomhet ved å utnytte spesifikke medieattributter og anvende oppmerksomhetsfangende kreative triggere. Nelson-Field ber deg om å være oppmerksom på en forstyrret annonseframtid uten panikk.