I denne viktige guiden presenterer Meghan Casey en trinnvis tilnærming for å utvikle en vellykket innholdsstrategi, fra planlegging og produksjon til levering og styring av innholdet. Med denne boken i hånden kan du navigere de utfordrende oppgavene som å tydelig forklare for lederne eller kundene hvilke problemer som finnes med innholdet deres, skaffe budsjett til innholdsarbeid og samle interessenter rundt en felles visjon. "The Content Strategy Toolkit" fungerer som en personlig rådgivningstjeneste for deg. Boken tilbyr et omfattende utvalg av instruksjoner, verktøy og maler som dekker de fleste utfordringene du kan møte. I denne praktiske og relevante guiden vil du lære hvordan du kan: * Identifisere problemer med innholdet ditt og overbevise ledelsen om at det er verdt tiden og ressursene å gjøre det riktig. * Samle et fremragende team for innholdsprosjektet ditt. * Forberede organisasjonen din for innholdsforandringer. * Få oversikt over forretningsmiljøet og forstå målgruppen din. * Synkronisere interessenter med forretningsmålene.