The Copywriter's Handbook (4th Edition) av Robert Bly

The Copywriter's Handbook (4th Edition) av Robert Bly

Produktbeskrivelse

Denne klassiske guiden til copywriting er nå tilgjengelig i en helt oppdatert fjerde utgave. Boken henvender seg til alle som skriver eller vurderer tekster: copywriters, multikanal-markedsførere, kreative direktører, frilansskrivere, markedsføringsledere, samt småbedriftseiere og informasjonsmarkedsførere. Den avdekker en rekke copywriting-teknikker som kan hjelpe deg med å skrive både trykte og nettbaserte annonser, e-poster og nettsider som er klare, overbevisende og skaper størst mulig oppmerksomhet – og selger flere produkter. Blant de verdifulle tipsene er: * 8 effektive overskrifter – og hvordan du bruker dem * 5-trinns 'Motiverende Sekvens' for å generere flere salg og høyere fortjeneste * 10 tips for å forbedre konverteringsratene på landingssider * 15 teknikker for å sikre høye åpnings- og klikkfrekvenser på e-poster * Hvordan lage kraftige 'lead magnets' som dobler svarfrekvensen * '4 S'-formelen for å gjøre teksten din klar, konsis og engasjerende. Denne grundig reviderte fjerde utgaven inkluderer all ny nødvendig informasjon for å mestre copywriting.

Prishistorikk

Lavest
249 KR
Høyest
274 KR
Gjennomsnitt
265 KR
Median
269 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn The Copywriter's Handbook (4th Edition) av Robert Bly
GTIN/EAN/ISBN 9781250238016
Kategorier Bøker