David Hieatt er mannen som har vist en verden fylt med overfladiske merker hvor verdien av ekte formål ligger. Ingen kjenner dette temaet bedre enn ham. De viktigste merkene i verden skaper følelser hos oss. De gjør dette fordi de har en visjon om å gjøre en forskjell. Som kunder ønsker vi å være en del av denne forandringen. Disse selskapene har en eksistensberettigelse langt utover bare å generere fortjeneste: de har et formål. Ja, vi elsker produktene de lager, men det vi elsker mest ved dem er den endringen de bidrar til. Formål er en utrolig kraftig drivkraft som gir styrke til å kjempe mot det umulige. Det forteller historien din, bygger teamene dine og definerer kulturen din. I "Do Purpose" deler David Hieatt innsikter om hvordan man kan bygge et selskap drevet av formål. Du vet, de sjeldne merkene vi alle faller for. De sprøe som ikke bare lager noe, men også endrer noe. Denne nye utgaven markerer ti år med innsikt og inspirasjon.