Vær modig. Tenk stort. Endre skolene. Hver dag står vi overfor utfordringer, men innser innerst inne at systemet ikke fungerer lenger. Skal vi bare fortsette å prøve hardere, eller tør vi å forvandle måten vi driver skolene på? I "The Drivers: Transforming Learning for Students, Schools, and Systems", presenterer de anerkjente forfatterne Michael Fullan og Joanne Quinn en helhetlig modell for å transformere undervisning og læring, basert på deres tidligere verk. Målet er å sikre at elever er reelt forberedt på å leve og blomstre i en kompleks verden som omgir dem. I denne boken vil du lære å: orientere elever, ansatte og samfunnet rundt de fire drivkreftene: trivsel og læring, sosial intelligens, investering i likhet, og systemmessighet; tro på at unge mennesker kan skape mer magi i verden hvis vi gir dem muligheten; hente inspirasjon fra fem skolefellesskap som har lykkes med systemendring; og til slutt lede, utvikle og knytte bånd med andre i ulike faser av systemendring. Skoler skal ikke bare være en vei til MBA- og doktorgradsprogrammer.