The Employee Experience av Tracy Maylett, Matthew Wride
Produktbeskrivelse
Har du noen gang lagt merke til at selskaper som utmerker seg i kundeservice også har de mest fornøyde ansatte? Dette er ingen tilfeldighet. Ønsker du å bygge en sterk og vellykket organisasjon? Da bør du begynne med å prioritere dine ansatte fremfor kundene. Ja, du leste riktig. Fokuser først på å skape en bedre ansattopplevelse, eller EX. Dine ansatte er de som jobber direkte med kundene, sprer glede og formidler merkevarens budskap fra lageret til ekspedisjonen. Hvis dine ansatte har en positiv opplevelse, vil kundene også oppleve dette. I "The Employee Experience" av de fremtredende ekspertene innen ansattengasjement, Tracy Maylett og Matthew Wride, avdekkes hemmelighetene som ikke bare tiltrekker og beholder toppkandidater, men også bygger en dypt engasjert arbeidsstyrke – fundamentet for organisatorisk suksess. Med dype innblikk i dynamikken mellom tillit og gjensidige forventninger viser denne boken at før du kan levere en eksepsjonell kundeopplevelse (CX), må du først etablere en superlativ ansattopplevelse (EX). Gjennom virkelige eksempler og mer enn 24 millioner svar fra ansattundersøkelser får leseren innsikt i hva som kreves for å skape et miljø der både ansatte og kunder trives.