The Expansion Sale: Four Must-Win Conversations to Keep and Grow Your Customers av Erik Peterson, Tim Riesterer
Produktbeskrivelse
Boken "The Expansion Sale: Four Must-Win Conversations to Keep and Grow Your Customers" av Erik Peterson og Tim Riesterer gir innsikt i hva som virkelig driver lønnsomhet og vekst i virksomheter: forholdet til eksisterende kunder. Ifølge bransjeanalytikere kommer så mye som 70-80 % av forretningsvekst fra eksisterende kunder. Likevel bruker mange selskaper unødig tid og ressurser på å tiltrekke nye kunder, uten å fokusere på å sikre fornyelser og ekstra salg. Dette kan være en risikabel strategi, spesielt dersom man behandler veien til fornyelse og oppsalg på en standardisert måte, lik den metoden man bruker for å skaffe nye kunder. I "The Expansion Sale" får leseren verktøyene for å oppnå en konkurransefordel innen kundesuksess. Forfatterne utforsker de psykologiske forskjellene i hvordan eksisterende kunder kjøper sammenlignet med nye kunder, og presenterer en tilpasset tilnærming til kommersielle engasjementsstrategier. Boken inneholder klare og lette å implementere rammeverk for å skape og gjennomføre vinnende samtaler i de fire kritiske øyeblikkene for kundesuksess: sikring av fornyelser, kommunikasjon om prisøkninger, økning av oppsalg og mer.