Suksess er ikke bygget på mirakler, men er ofte resultatet av et klart konsept – toppen av en ambisiøs, til tider stridende innovativ idé. Likevel nærmer auraen rundt Ferrari seg det mirakuløse. Hva ligger bak dette fenomenet? Hva er kilden til fascinasjonen for et merke med kreative design som er internasjonalt anerkjent og alltid mottatt med entusiasme? For det første, selv i dag – 70 år etter at selskapet ble grunnlagt – skyldes fortsatt miraklet Ferrari i stor grad personligheten til Il Commendatore, Enzo Ferrari. Tålmodighet, lidenskap og en streng holdning til seg selv og de rundt ham ga merket, under emblemet Cavallino Rampante, kraften til å bli det det er i dag: ren fascinasjon på fire hjul. For det andre er den lange listen over internasjonale racingseire like viktig. Det finnes ingen klasse eller konkurranse som Ferrari ikke har satt seg fore å vinne, ofte med en gang, i løpet av de siste 70 årene. Til slutt er Ferrari synonymt med...