The Four Factors of Trust av Ashley Reichheld

The Four Factors of Trust av Ashley Reichheld

Produktbeskrivelse

Boken "The Four Factors of Trust" av Ashley Reichheld gir en datadrevet tilnærming til hvordan man kan bygge tillit i organisasjoner. I en tid der viktigheten av tillit har nådd nye høyder, men vår evne til å stole på hverandre er på et bunnivå, presenterers innsikter som kan revolusjonere måten vi driver virksomhet på. Visste du at selskaper som nyter tillit ofte overgår sine konkurrenter med opptil 400 %? Kunder som har tillit til et merke, er 88 % mer tilbøyelige til å gjøre gjentatte kjøp, mens hele 79 % av ansatte som stoler på sin arbeidsgiver, er mer motiverte i arbeidshverdagen og mindre tilbøyelige til å forlate jobben. Ifølge forfatteren er bygging av tillit den mest verdifulle muligheten for å oppnå konkurransefordel. Boken går i dybden på de Fire Faktorene som utgjør essensen av tillit: Menneskelighet, Evne, Åpenhet og Pålitelige. Disse fire faktorene er også grunnlaget for Deloitte's HX TrustIDTM, et nyskapende måleverktøy som har potensialet til å bli gullstandarden for tillitsbygging i næringslivet. "The Four Factors of Trust" er et must-read for alle som ønsker å styrke relasjonene til kunder, ansatte og samarbeidspartnere.

Prishistorikk

Lavest
265 KR
Høyest
369 KR
Gjennomsnitt
289 KR
Median
271 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn The Four Factors of Trust av Ashley Reichheld
GTIN/EAN/ISBN 9781119855019
Kategorier Bøker