The Fundamentals of Creative Advertising av Ken Burtenshaw, Caroline Barfoot, Nik Mahon

The Fundamentals of Creative Advertising av Ken Burtenshaw, Caroline Barfoot, Nik Mahon

Produktbeskrivelse

2. utgave av "The Fundamentals of Creative Advertising" gir en grundig innføring i de viktigste elementene innen kreativ reklame. Burtenshaw, Mahon og Barfoot utforsker rollen til det kreative teamet, bestående av art director og tekstforfatter, og undersøker hvordan disse teamene genererer ideer og hvilke teknikker de benytter. Denne utgaven tar hensyn til de endringene som har skjedd i reklamebransjen de siste årene, med særlig fokus på veksten av digitale medier og integrerte reklamekampanjer. Boken inkluderer intervjuer med ledende fagfolk, øvelser og sjekklister, som sammen gir en oppdatert oversikt over bransjen og oppmuntrer til praktisk anvendelse av de kreative ideene som utforskes i teksten.

Prishistorikk

Lavest
385 KR
Høyest
402 KR
Gjennomsnitt
394 KR
Median
393 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn The Fundamentals of Creative Advertising av Ken Burtenshaw, Caroline Barfoot, Nik Mahon
GTIN/EAN/ISBN 9782940411566
Kategorier Bøker