The Hero Trap av Thomas Kolster

The Hero Trap av Thomas Kolster

Produktbeskrivelse

I dagens samfunn er mange bedrifter aktive på sosiale og miljømessige områder, som bier rundt en honeypott, og arbeider med alt fra plastforurensning i havene til spørsmål om mangfold. Dette har imidlertid ført til at folk er blitt stadig mer skeptiske til slike tiltak, ettersom de ofte oppfattes som overfladiske markedsføringsstunts designet for å overtale forbrukere til å kjøpe mer. Som Thomas Kolster uttrykker det: 'Prøv å fly som supermann, og du vil falle som en boks suppe.' Markedsøkonomer har lenge hevdet at vi bare drives av penger og status, men den dypere menneskelige sannheten som overskrider alder, kultur og kjønn avdekker en sterkere kraft: Vi ønsker å ha kontroll over våre egne liv og vår egen lykke. Gjennom omfattende forskning på vekst og tilknytning kartlegger den verdenskjente formåls-pioneren Thomas Kolster en enkel nøkkel til markedsvekst i det 21. århundre: Hvis man gir folk kontroll over markedsføringsmiksen, fra produkter til promotering, kan de blomstre og dermed også bidra til veksten av organisasjonen. Denne boken belyser den meteoritiske oppgangen til selskaper som AirBnB, hvordan de har greid å skape tillit og engasjement blant forbrukerne, og fremhever betydningen av å sette mennesker i sentrum av markedsføringen.

Prishistorikk

Lavest
427 KR
Høyest
445 KR
Gjennomsnitt
436 KR
Median
436 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn The Hero Trap av Thomas Kolster
GTIN/EAN/ISBN 9780367242695
Kategorier Bøker