The Hospitality Mentality av Josh Liebman

The Hospitality Mentality av Josh Liebman

Produktbeskrivelse

Når hver eneste ansatt forstår hvorfor gjester besøker, og vurderer de alternative valgene de har, åpner man opp for en kraftfull tankegang: Gjestehjerte-mentaliteten. I boken "The Hospitality Mentality" deler gjesteopplevelsesekspert Josh Liebman en rammeverk som utnytter selskapets største ressurs – menneskene sine. Dette gir alle ansatte, spesielt de som arbeider frontlinjen, verktøyene de trenger for å styrke gjesteopplevelsen på betydningsfulle måter. Resultatet er en sterk trang til å returnere og dele sine opplevelser med andre. Bedriftsledere vil finne inspirasjon til å heve sin service standard, med visshet om at dette er et område som aldri bør stagnere. Leserne vil bli motiverte til å overgå gjestenes forventninger ved å skape hyper-personaliserte opplevelser, øke entusiasmen, forutsi behov, og skape overordnede "wow"-øyeblikk som forsterker minner som løfter tilfredsheten til nye høyder. Ved å maksimere nyttene av gjeste-tilbakemeldinger og direkte adressere klager, kan tjenesteytere oppnå.

Prishistorikk

Lavest
202 KR
Høyest
229 KR
Gjennomsnitt
211 KR
Median
207 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn The Hospitality Mentality av Josh Liebman
GTIN/EAN/ISBN 9781636981765
Kategorier Bøker