The Influencer Industry av Emily Hund

The Influencer Industry av Emily Hund

Produktbeskrivelse

«The Influencer Industry» gir en grundig og kritisk gjennomgang av hvordan sosiale medie-influensere har oppnådd global anerkjennelse. Før Instagram-liker, Twitter-hashtags eller TikTok-trender eksisterte, fantes det bloggere som tilbød en lidenskap og autentisitet som tradisjonelle medier ofte manglet. Boken belyser historien om hvordan tidlige digitale skapere, som lettet for kreative muligheter under Den store resesjonen, førte til fremveksten av en milliardindustri. Denne industrien har fundamentalt endret kulturen, informasjonsflyten og vår relasjon til oss selv og hverandre. Med et omfattende datagrunnlag fra dybdeintervjuer med ledende sosiale medier-influensere, merkevareledere, markedsførere, talentledere og trendanalytikere, viser Emily Hund hvordan de tidlige aktørene i bransjen hadde som mål å skape og tjene penger på digitale personlige merkevarer, og dermed få kontroll over sine profesjonelle skjebner i en tid preget av økonomisk usikkerhet. Etter hvert som disse aktivitetene utviklet seg, dannet de en industri med en innflytelse som langt overstiger de opprinnelige drømmene deres.

Prishistorikk

Lavest
208 KR
Høyest
229 KR
Gjennomsnitt
216 KR
Median
213 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn The Influencer Industry av Emily Hund
GTIN/EAN/ISBN 9780691234083
Kategorier Bøker