The Jolt Effect av Matthew Dixon, Ted McKenna

The Jolt Effect av Matthew Dixon, Ted McKenna

Produktbeskrivelse

I salg er det vanligste svaret du kan få fra en kunde ikke 'nei', men heller 'jeg må tenke på det.' Når dette skjer, anbefales det ofte å intensivere salgsinnsatsen for å overbevise kunden om fordelene ved å velge din bedrift. Men dette tilnærmingen kan vise seg å være kontraproduktiv. Hvorfor? Fordi den misforstår den viktigste faktoren i beslutningsprosessen: når kjøpsintensjonen er etablert, er ikke kundens fokus på å oppnå suksess, men heller på å unngå feil. I mange år har salgsekspert Matthew Dixon utfordret etablerte forretningsmyter. Nå, med 'The JOLT Effect', presenterer han og medforfatter Ted McKenna en nytilnærming som setter tradisjonell visdom på hodet, og adresserer det stadig mer presserende problemet med kundens indecision. De tilbyr en sjokkerende og innovativ tilnærming som har potensialet til å revolusjonere måten vi tenker på salg og hvordan vi kan hjelpe kundene våre til å ta beslutninger.

Prishistorikk

Lavest
300 KR
Høyest
414 KR
Gjennomsnitt
332 KR
Median
308 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn The Jolt Effect av Matthew Dixon, Ted McKenna
GTIN/EAN/ISBN 9780593538104
Kategorier Bøker