The Music Industry Handbook av Paul (Institute of Global Health Innovation Imperial College London United Kingdom) Rutter
Produktbeskrivelse
Den andre utgaven av 'The Music Industry Handbook' er en uvurderlig ressurs for alle som ønsker en grundig og lettfattelig oversikt over den moderne musikkindustrien. Denne oppdaterte utgaven inneholder omfattende dekning av de nyeste utviklingene innen musikkstreaming, deriblant de nye forretningsmodellene som har oppstått takket være strømmingstjenestenes fremvekst. Videre får leserne en dypere innsikt i musikkindustrien i forskjellige regioner i Storbritannia samt andre områder i Europa. Boken tar også for seg aktuelle debatter innen musikkfeltet, som virkningen av forlengelse av opphavsrettigheter på den britiske musikkindustrien, samt forretningsprosedyrer knyttet til bruk av musikk i film og reklame. 'The Music Industry Handbook, Second edition' inneholder også: * Dyptgående utforskninger av forskjellige aspekter av musikkindustrien, inkludert live musikk-sektoren, innspillingsbransjen og den klassiske musikkverdenen * Analyse av forretningspraksiser på tvers av alle områder av industrien, inkludert publisering, synkronisering og handel med musikk.