The New Customer Experience Management av Ivaylo Yorgov
Produktbeskrivelse
I 'The New Customer Experience Management' utforsker Ivaylo Yorgov en raskt voksende bransje innen kundehåndtering. Boken fungerer som en omfattende guide til hvordan man kan utforme og implementere fremtidssikre programmer for ettersalgsservice, med fokus på å proaktivt imøtekomme kundenes behov på en personlig måte. Altfor lenge har selskaper frakoblet seg fra kundene etter kjøp, og ettersalgsservicen har vært preget av en reaktiv, generell tilnærming som ikke lar seg skalere. Gitt den økende tilgjengeligheten av data og analytiske verktøy vil fremtidsrettede selskap tilby sine kunder en proaktiv, tilpasset ettersalgsservice, noe som gir håndfaste fordeler som høyere kundetilfredshet, bedre kundeopplevelse, redusert negativ omtale og dermed økte salg og langsiktig kundeverdi. Boken presenterer inspirerende eksempler fra selskaper som Amazon, Adobe, Garmin og Liberty Global som er banebrytende innen dette feltet. Imidlertid trenger ikke selskaper å være globale giganter for å dra nytte av de teknikkene som presenteres i denne guiden. For å utmerke seg innen kundehåndtering må selskaper implementere beste praksis for kundetilfredshet (CX).