I boken "Who's Raising the Kids?" presenterer Susan Linn, en verdenskjent ekspert på kreativ lek og hvordan kommersiell markedsføring påvirker barn, en presis og tankevekkende undersøkelse av hvordan teknologigiganter kaprer barndommen – og hva vi kan gjøre med det. Boken gir et gripende og innsiktsfullt innblikk i barn og forbrukersamfunnets forhold, med rike detaljer som belyser den moderne opplevelsen av hvordan kommersielle krefter påvirker våre yngste. Allerede før COVID-19 hadde digitale teknologier blitt en integrert del av barns liv, til tross for en stadig voksende mengde forskning som avdekker skadene ved overdreven eksponering for den uregulerte og tiltalende verdenen av 'kid-tech'-industrien. Med beskrivelser som beskriver hvordan markedsføring av teknologi til barn skaper en passiv, dysfunksjonell generasjon, fremhever Linn at barn fra fødselen av har blitt en lukrativ målgruppe for kommersielle interesser. "Who's Raising the Kids?" er en "må leses"-bok som presenterer viktige samtaler om fremtiden for barndom og barn i dagens samfunn.