The New Rules of Influence av Lida Citroen

The New Rules of Influence av Lida Citroen

Produktbeskrivelse

Legg bort den kraftige slipsen. De gamle reglene for innflytelse fungerer ikke lenger. Det er på høy tid å kvitte seg med de utdaterte prinsippene og bli den lederen du alltid har ønsket å være. En ny type leder er i ferd med å ta form – en modig person med et klart mål, som styrker andre gjennom åpenhet og en urokkelig lidenskap. Den moderne lederens tilstedeværelse krever et nivå av autentisitet og ærlighet som aldri før har vært sett på toppen av næringslivet. Lida Citroen, en ekspert innen personlig merkevarebygging og omdømmehåndtering, veileder ledere gjennom dette nye paradigmet for ledernes tilstedeværelse og innflytelse. Gjennom inspirerende eksempler, fengende historier og praktiske øvelser hjelper Citroen ledere med å hente ut sin egen lidenskap, autentisk samhandle med andre og skape rom for inkludering og fellesskap. Greta Thunberg er et sterkt eksempel på en ny paradigmeleder. Den svenske tenåringen har en innflytelse som potensielt overgår mange administrerende direktører eller politiske ledere. Som den yngste personen som ble kåret til Time's Person of the Year, har hun radikalt endret svensk politikk.

Prishistorikk

Lavest
299 KR
Høyest
376 KR
Gjennomsnitt
330 KR
Median
310 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn The New Rules of Influence av Lida Citroen
GTIN/EAN/ISBN 9781523006663
Kategorier Bøker