Boken "The Right It" av Alberto Savoia tar for seg en av de største utfordringene i moderne produktutvikling: markedsfeil. Forekomsten av at nye produkter mislykkes, til tross for god utførelse, er en realitet mange entreprenører og innovatører møter. Med utgangspunkt i sine erfaringer fra Google og sin vellykkede karriere som entreprenør og konsulent, gir Savoia leserne et enestående perspektiv på hvordan man kan overvinne utfordringene forbundet med å bringe nye ideer til markedet. Gjennom inspirerende eksempler og innsiktsfulle analyser, tar han oss med på en reise der vi utforsker hvordan noen ideer blir til storartede suksesser – som den neste Google, en livsviktig vaksine mot polio eller bøker som Harry Potter – mens andre, mer personlige prosjekter, også kan oppnå betydelig innflytelse, som en lokal restaurant som blir et nabolagsfavoritt. Boken er en guide for alle som ønsker å forstå hva som skal til for å gjøre ideene sine til virkelighet, og ikke minst, hvordan man kan redusere risikoen for feil når man navigerer i uvante farvann.