The ROI of Thought Leadership av Cindy Anderson, Anthony Marshall
Produktbeskrivelse
Boken 'The ROI of Thought Leadership: Calculating the Value that Sets Organizations Apart' av Cindy Anderson og Anthony Marshall gir en grundig analyse av hvordan bedriftslederskap i form av tankelederinitiativ kan kvantifiseres. Bygget på omfattende forskning fra IBM's Institute for Business Value (IBV), presenterer forfatterne funn fra en omfattende undersøkelse av mer enn 4,000 toppledere, inkludert både administrerende direktører (CEOs) og finansdirektører (CFOs), samt andre nøkkelpersoner. Undersøkelsen avdekket innsikt omkring hvordan disse lederne konsumerer tankelederinnhold og hvilken innvirkning dette har på deres investeringsbeslutninger. I tillegg undersøker boken bruken av generativ AI i produksjonen og bruken av tankelederinnhold. Ved å inkludere verktøy som en 'verdi kalkulator', gir boken leserne mulighet til å vurdere den potensielle avkastningen for deres egen organisasjon. Gjennom utforskningen av overraskende resultater svarer boken på essensielle spørsmål, for eksempel: Hvor mange personer konsumerer tankelederinnhold, og i hvilken form? Hvor mange bedriftsledere er engasjert i slike initiativer?