The ROI of Thought Leadership av Cindy Anderson, Anthony Marshall

The ROI of Thought Leadership av Cindy Anderson, Anthony Marshall

Produktbeskrivelse

Boken 'The ROI of Thought Leadership: Calculating the Value that Sets Organizations Apart' av Cindy Anderson og Anthony Marshall gir en grundig analyse av hvordan bedriftslederskap i form av tankelederinitiativ kan kvantifiseres. Bygget på omfattende forskning fra IBM's Institute for Business Value (IBV), presenterer forfatterne funn fra en omfattende undersøkelse av mer enn 4,000 toppledere, inkludert både administrerende direktører (CEOs) og finansdirektører (CFOs), samt andre nøkkelpersoner. Undersøkelsen avdekket innsikt omkring hvordan disse lederne konsumerer tankelederinnhold og hvilken innvirkning dette har på deres investeringsbeslutninger. I tillegg undersøker boken bruken av generativ AI i produksjonen og bruken av tankelederinnhold. Ved å inkludere verktøy som en 'verdi­ kalkulator', gir boken leserne mulighet til å vurdere den potensielle avkastningen for deres egen organisasjon. Gjennom utforskningen av overraskende resultater svarer boken på essensielle spørsmål, for eksempel: Hvor mange personer konsumerer tankelederinnhold, og i hvilken form? Hvor mange bedriftsledere er engasjert i slike initiativer?

Prishistorikk

Lavest
235 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
260 KR
Median
240 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn The ROI of Thought Leadership av Cindy Anderson, Anthony Marshall
GTIN/EAN/ISBN 9781394308910
Kategorier Bøker