THE UNIVERSITY OF CHICAGO PRESS

The Business of Being a Writer

The Business of Being a Writer

Produktbeskrivelse

Skribenter diskuterer ofte arbeidet sitt på mange forskjellige måter, enten det er som en kunstform, et kall eller en livsstil. Et aspekt som altfor ofte blir oversett i disse samtalene, er at skriving også er en forretning. For de som ønsker å gjøre skriving til en heltids- eller deltidsjobb, vil en forståelse av de grunnleggende forretningsprinsippene i bransjen bidra til en mer positiv og produktiv karriere. "The Business of Being a Writer" tilbyr den forretningskunnskapen skribenter trenger, men som de sjelden får. Denne boken henvender seg til både nybegynnere i karrieren som ønsker å utvikle realistiske forventninger til inntektene fra arbeidet sitt, og til etablerte skribenter som ønsker en bedre forståelse av industrien. Leserne vil få en omfattende innsikt i hvordan forlagsverdenen fungerer, fra forespørsel og agenter til blogging og markedsføring. Boken gir skribenter verktøyene de trenger for å posisjonere seg for langsiktig suksess. Jane Friedman kan skilte med mer enn tyve års erfaring i forlagsindustrien, med fokus på digitale medier.

Prishistorikk

Lavest
277 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
296 KR
Median
285 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke THE UNIVERSITY OF CHICAGO PRESS
Navn The Business of Being a Writer
GTIN/EAN/ISBN 9780226393162
Kategorier Bøker