THE UNIVERSITY OF CHICAGO PRESS

The Politics of Attention

The Politics of Attention

Produktbeskrivelse

I 'The Politics of Attention' utforsker Bryan D. Jones og Frank R. Baumgartner hvordan politikere håndterer den enorme mengden informasjon de møter hver dag. Fra økonomi og utdanning til helse og forsvar, må beslutningstakere ta stilling til en rekke komplekse problemer. Til forskjell fra tidligere studier, som har oversett hvordan politikere navigerer i denne informasjonsmengden, presenterer Jones og Baumgartner en ny tilnærming til beslutningsprosesser og prioritering. Gjennom en datanalyse som strekker seg over femti år, leverer forfatterne den første omfattende studien av amerikansk politikk basert på et perspektiv av informasjonsbehandling. I boken knytter de sammen oppmerksomhetsallokering og driften av styringsinstitusjoner i en helhetlig modell som sporer offentlig politikk, oppmerksomheten de får fra både media og publikum, samt de politiske beslutningene som tas av ulike institusjoner. 'The Politics of Attention' gir en dypere forståelse av hvordan og hvorfor politikere prioriterer spesifikke spørsmål i en tid preget av informasjons-overflod.

Prishistorikk

Lavest
385 KR
Høyest
401 KR
Gjennomsnitt
393 KR
Median
393 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke THE UNIVERSITY OF CHICAGO PRESS
Navn The Politics of Attention
GTIN/EAN/ISBN 9780226406534
Kategorier Bøker