The Values Economy av Alan Williams, Samuel Williams
Produktbeskrivelse
Vi lever i en ekstraordinær økonomisk tid preget av ustabilitet, usikkerhet, kompleksitet og tvetydighet. Innen tjenestesektoren er mange tradisjonelle tilnærminger ikke lenger relevante, og landskapet for merkevareidentitet, medarbeiderengasjement og kundeopplevelse er i endring. Organisasjoner eier ikke lenger sine egne merker; i stedet har kundenes forventninger økt betydelig. Merker er nå delt mellom alle interessenter – inkludert ansatte, tjenestepartnere, lokalsamfunn, investorer og kunder. Denne boken utforsker ideen om at en ny 'verdijording' er i ferd med å ta form. De vellykkede organisasjonene i fremtiden vil etablere en felles verdikonsensus mellom interessenter, noe som innebærer å fremme åpen kommunikasjon og inkludering. Boken presenterer også en praktisk metodikk kalt SERVICEBRAND-tilnærmingen, som kombinerer merkevareidentitet, medarbeiderengasjement og kundeopplevelse. SERVICEBRAND-tilnærmingen vil redefinere forretningsdrift ved å skape et økosystem der verdidrevet tjeneste for flere interessenter står i sentrum for bærekraftig utvikling.