De revolusjonerende prinsippene i 'They Ask, You Answer' oppfordrer bedrifter over hele verden til å revurdere sin tilnærming til salg. I stedet for å fokusere på tradisjonell salgsteknikker, oppfordrer boka til en mentalitet der man prioriterer svarene på kundenes spørsmål. I en tid der den tradisjonelle salgstrakten ikke lenger er effektiv, må virksomheter forstå og imøtekomme de spørsmål og bekymringer som forbrukerne har. Hver dag stiller millioner av kjøpere spørsmål søkemotorer, og å ha svarene de leter etter kan tiltrekke tusenvis av potensielle kunder til din bedrift – forutsatt at din innholdsstrategi plasserer svarene dine høyt i søkeresultatene. Med en enkel og kraftfull formel, 'They Ask, You Answer', kan bedrifter oppnå bærekraftig vekst og suksess. Marcus Sheridan, som selv har stått overfor betydelige utfordringer med virksomheten sin, deler i denne reviderte og oppdaterte utgaven sine erfaringer og innsikter tilpasset dagens teknologi og kontinuerlige utvikling av den digitale forbrukeren.