This is Service Design Doing av Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider
Produktbeskrivelse
Hvordan kan man etablere en kundesentrert kultur i en organisasjon? "This is Service Design Doing" er den første omfattende boken som viser hvordan man konkret kan utføre tjenestedesign for å forbedre kvaliteten og samhandlingen mellom tjenesteleverandører og kunder. I denne boken vil du lære spesifikke retningslinjer for fasilitering av workshops, anvende de viktigste metodene innen tjenestedesign, implementere konsepter i praksis og innføre tjenestedesign på en vellykket måte i organisasjonen. En utmerket kundeopplevelse krever et felles språk på tvers av disipliner for å bryte ned siloer innen organisasjonen. Boken gir en sammenhengende modell for å oppnå dette og tilbyr praktiske beskrivelser av hvert enkelt steg, verktøy og metode som benyttes. Du vil kunne fokusere på kundene dine og kontinuerlig forbedre deres opplevelse. Gå fra teori til praksis og bygg en bærekraftig forretningssucces.