Toister Performance Solutions

Getting Service Right

Getting Service Right

Produktbeskrivelse

Er du stadig på jakt etter å forbedre kundeserviceferdighetene til dine ansatte, men opplever så som så resultater? Det kan være en årsak du aldri har vurdert før. I boken "Getting Service Right" tas det en ny tilnærming ved å avdekke de reelle årsakene til at ansatte ikke konsekvent leverer den servicen de bør. Resultatene kan være både overraskende og opplysende. Boken belyser for eksempel hvordan bedriftskulturer kan bidra til å undergrave utmerket kundeservice, hvordan ansatte kan stå i en konflikt mellom å følge interne retningslinjer eller å ivareta kundens behov, og hvilke kostnadsreduksjonstiltak som faktisk kan føre til høyere kostnader for service. Videre diskuterer den hvordan dårlige produkter og tjenester kan gjøre det umulig å tilfredsstille kunder, samt hvilke dårlige vaner som kan hindre evnen til å lytte til kundenes behov. "Getting Service Right" inneholder eksempler fra kjente organisasjoner, ekte historier fra medarbeidere på bakkenivå, og den nyeste vitenskapelige forskningen. Disse kraftfulle, og til tider motstridende, innsiktene kan implementeres i virksomheter og vil utvilsomt gi en ny forståelse av hvordan man kan optimalisere kundeservice.

Prishistorikk

Lavest
161 KR
Høyest
168 KR
Gjennomsnitt
164 KR
Median
164 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Toister Performance Solutions
Navn Getting Service Right
GTIN/EAN/ISBN 9780578433363
Kategorier Bøker