Toister Performance Solutions

The Service Culture

The Service Culture

Produktbeskrivelse

Tenk om du kunne utvikle en kundesentrert kultur så kraftfull at dine ansatte alltid gjør det riktige. De støtter hverandre, løser proaktivt problemer og ser kontinuerlig etter muligheter for å yte det lille ekstra. I essensen, forestill deg en arbeidskultur der de ansatte er helt besatt av kundeservice. 'The Service Culture Handbook' er en praktisk veiledning som tar deg gjennom steg-for-steg prosessen for å utvikle en kultur fokusert på kunden i din bedrift, avdeling, eller lokasjon. Uansett om du er ny på dette området, eller om du har jobbet med kultur i flere år, vil denne håndboken forberede deg på neste skritt. Du vil motta handlingsrettet råd, enkle øvelser og dokumenterte verktøy som du kan ta i bruk umiddelbart. Lær det ene grunnleggende som danner fundamentet for enhver stor kultur. Oppdag hva kundesentrerte selskaper gjør annerledes for å engasjere sine ansatte. Utforsk måter å strategisk justere alle aspekter av organisasjonen mot enestående service. Det handler om å skape og opprettholde en kultur der kundeservice er i sentrum.

Prishistorikk

Lavest
172 KR
Høyest
179 KR
Gjennomsnitt
175 KR
Median
175 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Toister Performance Solutions
Navn The Service Culture
GTIN/EAN/ISBN 9780692842003
Kategorier Bøker