Tenk om du kunne utvikle en kundesentrert kultur så kraftfull at dine ansatte alltid gjør det riktige. De støtter hverandre, løser proaktivt problemer og ser kontinuerlig etter muligheter for å yte det lille ekstra. I essensen, forestill deg en arbeidskultur der de ansatte er helt besatt av kundeservice. 'The Service Culture Handbook' er en praktisk veiledning som tar deg gjennom steg-for-steg prosessen for å utvikle en kultur fokusert på kunden i din bedrift, avdeling, eller lokasjon. Uansett om du er ny på dette området, eller om du har jobbet med kultur i flere år, vil denne håndboken forberede deg på neste skritt. Du vil motta handlingsrettet råd, enkle øvelser og dokumenterte verktøy som du kan ta i bruk umiddelbart. Lær det ene grunnleggende som danner fundamentet for enhver stor kultur. Oppdag hva kundesentrerte selskaper gjør annerledes for å engasjere sine ansatte. Utforsk måter å strategisk justere alle aspekter av organisasjonen mot enestående service. Det handler om å skape og opprettholde en kultur der kundeservice er i sentrum.