Er du på jakt etter en nybegynnerguide? Ønsker du å lære å bruke Python på en enkel måte? Med denne boken får du en effektiv innføring i Python for nybegynnere, samt en grundig forståelse av både grunnleggende og avanserte konsepter innen datahåndtering og programmering. I takt med at spillindustrien vokser raskt, tilbyr Python en rekke biblioteker som gjør det mulig å utvikle imponerende spill. Mange teknologigiganter benytter seg av Python for å skape applikasjoner av høy kvalitet. I denne boken vil du lære om: * Oppsett av Python * Anaconda * Winpython * Datascience-pakker * Jupyter * Datamunging med pandas * Prosessen * Importering av datasett * Forbehandling av data * Datascience-pipelinen * Hovedkomponentanalyse * Overvåkede læringsalgoritmer * Analyse av store datamengder * Nevrale nettverksstrukturer * Klassifisering og regresjonstrær * Problemet med overtilpasning * Nye funksjoner * Naïve Bayes-klassifiserer * Lineær regresjon * Logistisk regresjon * Støttevektor-maskin * Anvendelser i den virkelige verden. Boken er perfekt for deg som ønsker å ta det første skrittet inn i Python-programmering og dataanalyse.