Sales Transformation: Is Now Critical for It Vendors
Produktbeskrivelse
Mange salgsledere ser ut til å være uvitende om den raskt skiftende naturen av kjøperatferd. Salgsavdelingene hos leverandørene er så fokusert på kortsiktige inntektsresultater, og hvordan disse står i forhold til konkurrentene, at de ubevisst mislykkes i å bestandig forstå kundenes behov og de endrede markedstrendene. Når kjøpere endrer sin kjøpsatferd, må selgerne også forandre måten de selger på. Endringen er ikke lenger på vei - den er allerede her, og salgsomforming er den eneste løsningen. Denne boken har ett mål: å gi et tidsbilde av alle kjente faktorer som for øyeblikket påvirker salgsavdelingene til leverandører. Hvem bør lese denne boken? Salgsomforming gir innsikt i dagens kjøperatferd, utviklende kunde krav, og faktorene som til slutt driver kjøperatferd. Forskningen som presenteres her er svært relevant og avgjørende viktig for nesten hver etablert leverandør av teknologiprodukter og -tjenester. Denne boken er for ledere i mellomstore til store B2B-foretak.