'En av de beste forretningsbøkene jeg har lest på mange år.' - BILL GATES. Dette er den mest solgte boken på New York Times og ble kåret til en av årets beste bøker av Sunday Times i 2019. Robert Iger, administrerende direktør i Disney og ansett som en av de mest innflytelsesrike personene i 2019 av Time, deler sine visjoner og verdier som har bidratt til å forvandle en av verdens mest elskede selskaper, og inspirert menneskene som bringer magien til livs. Da Iger tok over som CEO for The Walt Disney Company i 2005, befant selskapet seg i en vanskelig situasjon. Moralen var lav, konkurransen var intens, og teknologiske fremskritt skjedde raskere enn noen gang i selskapets historie. Hans visjon bygget på tre klare ideer: Forplikt deg til å underbygge at kvalitet betyr noe, omfavn teknologi i stedet for å kjempe imot den, og tenk større - tenk globalt - for å styrke Disney som prosjekt i internasjonale markeder. Fjorten år senere er Disney den største og mest respekterte medieselskapet i verden, med kjente eiendeler som Pixar, Marvel, Lucasfilm og 21st Century Fox. Selskapets verdi er nå enormt.