Triple Fit Strategy av Christoph Senn, Mehak Gandhi

Triple Fit Strategy av Christoph Senn, Mehak Gandhi

Produktbeskrivelse

Det er på høy tid at selskaper revurderer sin vekstlogikk. Forretningsforhold har fortsatt en begrenset tilnærming, hvor fokuset ligger på å matche produkter med kundebehov og inngå avtaler. Dette resulterer i et kjøper-selger-forhold preget av en transaksjonsmentalitet, og dette er ikke den mest effektive måten å drive forretning på. Det finnes en bedre metode - en metode som fremmer vekst gjennom samarbeid. I boken 'Triple Fit Strategy' presenterer Christoph Senn og Mehak Gandhi en strategisk ramme som oppfordrer leverandører og kunder til å samhandle og utvikle strategier som gagner begge parter. Med tydelighet og presisjon viser de hvordan man kan frigjøre seg fra et produktfokusert tankesett og i stedet sette kunden i sentrum av forretningsstrategien. Triple Fit-strategien er basert på et praktisk verktøysett som sikrer at kundene og leverandørene er synkronisert på tre viktige områder: planlegging, gjennomføring og ressurser. 'Triple Fit'-canvaset fungerer som et diagnostisk og handlingsorientert rammeverk som hver kontoansvarlig og salgsteam kan benytte for å forbedre forretningsresultater. Selskaper som implementerer denne strategien kan oppnå opp til ti ganger bedre resultater.

Prishistorikk

Lavest
333 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
342 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Triple Fit Strategy av Christoph Senn, Mehak Gandhi
GTIN/EAN/ISBN 9781647827144
Kategorier Bøker