Product Management: Bringing New Products to Market
Produktbeskrivelse
Enten du utvikler et produkt fra bunnen av, eller foretar betydelige forbedringer på et eksisterende produkt, byr oppgaven på mange muligheter til å stille og finne svar på grunnleggende spørsmål som vil påvirke det endelige resultatet. 'Bringing New Products to Market' tar deg med på en reise gjennom mange trinn som gjør at du kan lære raskt og omsette den kunnskapen til handling. Boken begynner med å ramme inn ideen, før den går videre til å sette et motiverende visjon, mål og nøkkelprestasjonindikatorer. Den dykker også inn i forståelsen av kundene og hvordan denne innsikten kan brukes til å skape nye produkter for markedet. Andre viktige områder som produktansvarlige må ha kjennskap til, og som de kan måtte engasjere seg i, blir også dekket. Dette er én av fire bøker i produktledelsesserien, som er designet for å gi en praktisk tilnærming til de ulike aktivitetene som kreves for å skape, levere og håndtere produkter som tilfører verdi til både kunder og virksomheter. Med en vennlig og personlig tone, bringes innholdet til liv.