Product Management: Understanding Business Context and Focus
Produktbeskrivelse
Produktledelse starter her. Før man bygger og forvalter produkter i mellomstore og store organisasjoner, er det avgjørende at de som jobber med produktutvikling forstår organisasjonens mål, strategier og kultur, samt hva disse elementene innebærer for dem. Boken "Product Management: Understanding Business Context and Focus" utforsker hvordan forretningskontekst og fokus relaterer seg til, og påvirker, produktledelse – fra organisasjonens visjonserklæring til målsetninger, strategier, verdier og kultur. Den tar en grundig titt på hva disse ulike aspektene omfatter, og undersøker de forskjellige tilnærmingene som organisasjoner implementerer. Videre belyser boken hvordan dette påvirker produktledere og hvordan de kan navigere i disse forholdene. "Product Management: Understanding Business Context and Focus" er den andre i en serie på fire bøker, som sammen er utformet for å tilby en tydelig og pragmatisk tilnærming til opprettelse, levering og forvaltning av produkter på en måte som skaper verdi for både kunder og virksomheter.