Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
Produktbeskrivelse
I 'Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike' deler Greg Hoffman, tidligere markedsføringssjef i Nike, innovativ innsikt og strategier for suksess som han har vervet seg gjennom nesten tre tiår i selskapet. Hoffman har hatt en nøkkelrolle i utformingen av Nike sitt unike merke og har vært avgjørende i noen av selskapets mest kjente og banebrytende kampanjer. Denne boken er en hyllest til kreativitet og et kall til merkevarebyggere om å gjenoppdage den menneskelige faktoren i å skape sterke bånd med forbrukerne. Med utgangspunkt i Hoffmans tre viktige prinsipper: * Kreativitet er et lagspill * Våg å bli husket * Etterlat en arv, ikke bare et minne, gir boken en innsideguide til hvordan man kan låse opp inspirasjon innen en merkevare og bygge dypere emosjonelle forbindelser med forbrukerne. Gjennom sin 27-årige karriere i Nike, fra praktikant til Chief Marketing Officer, ledet Hoffman teamene som formet og uttrykte Nikes merkevarestemme og identitet gjennom historier og opplevelser. Hver historie var unik, men resultatet var alltid en sterkere tilknytning til forbrukerne.