Universal Methods of Design, Expanded and Revised av Bruce Hanington, Bella Martin
Produktbeskrivelse
Denne utvidede og reviderte utgaven av den bestselgende boken 'Universal Methods of Design' er en omfattende referanse som gir en grundig og kritisk presentasjon av 125 forskningsmetoder, syntese- og analyseteknikker, samt forskningsleveranser for menneskesentrert design. Teksten, sammen med bilder og grafikk, presenteres i et kortfattet og tilgjengelig format som er perfekt for designere, pedagoger og studenter. Den nye, utvidede utgaven inkluderer oppdatert informasjon om scenarier, sekundærforskning, territoriekart og andre kapittel. Med tilføyelsen av 25 nye kapitler bringer boken ny relevans gjennom innovative designmetoder som har oppstått siden første utgave, inkludert backcasting, atferdsdesign, horisontsensing og overgangsdesign. 'Universal Methods of Design, Expanded and Revised' destillerer hver metode ned til sin essens, i et format som hjelper designteam med å velge og implementere de mest troverdige forskningsmetodene som er tilpasset deres design.