Universitetsforlaget

Good to great; hvorfor noen virksomheter blir fremragende og andre ikke

Good to great; hvorfor noen virksomheter blir fremragende og andre ikke

Produktbeskrivelse

«Good to Great; hvorfor noen virksomheter blir fremragende og andre ikke» er en grundig utforskning av hva som skiller vellykkede selskaper fra de som ikke oppnår de samme resultatene. Basert på omfattende forskning, tar Jim Collins et oppgjør med vanlige oppfatninger om lederskap, fra myten om den overmenneskelige toppsjefen til trenden med fusjoner og oppkjøp. Boken, som har vært en uunnværlig kilde innen ledelse siden utgivelsen i 2001, viser at selv om middelmådighet ikke kan heves til kompetanse, er det mulig å transformere kompetanse til strålende dyktighet. Den norske utgaven inkluderer et forord av Erik Jacobsen og tjener som en uvurderlig veiledning for alle som ønsker å forstå de grunnleggende prinsippene bak suksessfulle organisasjoner.

Prishistorikk

Lavest
483 KR
Høyest
519 KR
Gjennomsnitt
505 KR
Median
519 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Universitetsforlaget
Navn Good to great; hvorfor noen virksomheter blir fremragende og andre ikke
GTIN/EAN/ISBN 9788215001944
Kategorier Bøker