Universitetsforlaget

Markedsføring og forbrukerne

Markedsføring og forbrukerne

Produktbeskrivelse

I dagens forbrukersamfunn er markedsføring en sentral del av vår hverdag, som påvirker oss kontinuerlig gjennom både kommersielle og ikke-kommersielle kanaler. Boken "Markedsføring og forbrukerne" går i dybden på hvordan markedsføring ikke bare er en akademisk disiplin, men et fenomen som må forstås i lys av samfunnets helhetlige struktur. For å navigere i det moderne samfunnet, er det avgjørende å studere markedsføringens tilstedeværelse og innflytelse. Boken er delt inn i tre hoveddeler: - Del I fokuserer på markedsføringsprodusentene, der forfatterne undersøker markedsføringslandskapet i Norge, rollen forbrukeren spiller både som produsent og markedsfører, samt aktuelle temaer som Big Data og Tingenes internett. - Del II retter blikket mot de forskjellige arenaene og mediene som formidler markedsbudskap til forbrukerne, inkludert butikkdesign, emballasje, reklamkampanjer og spesifikke tilnærminger til barn i reklameverdenen. - Del III utforsker hva som skjer i forbrukeres møter med markedsføring, med særlig vekt på hvordan markedsføring påvirker hverdagsliv, barns reaksjoner og annonsens tilstedeværelse i blogger og nettaviser. "Markedsføring og forbrukerne" er en uvurderlig ressurs for alle som ønsker en dypere forståelse av markedsføringens funksjon og betingelser i vår forbrukerkultur. Boken er særlig relevant for studenter innen markedsføring, samfunnsfag, sosiologi og medievitenskap.

Prishistorikk

Lavest
439 KR
Høyest
439 KR
Gjennomsnitt
439 KR
Median
439 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Universitetsforlaget
Navn Markedsføring og forbrukerne
GTIN/EAN/ISBN 9788215025919
Kategorier Bøker