Universitetsforlaget

Markedsføringsledelse; kort og godt

Markedsføringsledelse; kort og godt

Produktbeskrivelse

"Markedsføringsledelse - Kort og godt" er en kortfattet og presis innføring i markedsføringsledelse, som gir leseren en klar oversikt over de ulike aspektene ved fagfeltet. Gjennom tydelige eksempler og forklaringer tar boken for seg markedsføringsprosessens forløp, noe som gjør den til et ideelt verktøy for studenter som ønsker en helhetlig forståelse av markedsføring. Den er spesielt nyttig for dem som forbereder seg til eksamen og har behov for et repetisjonshefte som dekker de sentrale temaene innen markedsføringsledelse.

Prishistorikk

Lavest
325 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
329 KR
Median
325 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Universitetsforlaget
Navn Markedsføringsledelse; kort og godt
GTIN/EAN/ISBN 9788215008127
Kategorier Bøker