Universitetsforlaget

Medie- og kommunikasjonsteori

Medie- og kommunikasjonsteori

Produktbeskrivelse

I boken 'Medie- og kommunikasjonsteori' av Espen Ytreberg får leserne en grundig og engasjerende innføring i sentrale begreper, teorier og teoretikere innen medie- og kommunikasjonsteori. Med et klart og tilgjengelig språk gir forfatteren en omfattende oversikt over feltet, som befinner seg i skjæringspunktet mellom humaniora og samfunnsvitenskap, samt mellom angloamerikansk og kontinental tenkning. Boken tar utgangspunkt i utviklingen av et samfunn preget av mediemetning og utforsker den tette sammenhengen mellom vår forståelse av kommunikasjon og mediene. Denne andre utgaven er grundig revidert og faglig oppdatert, noe som gjør den til et relevant og nyttig verktøy for moderne studenter. Målgruppen for boka er hovedsakelig bachelorstudenter ved universiteter og høyskoler, men innholdet er også tilgjengelig og lærerikt for alle som har interesse for de grunnleggende aspektene ved kommunikasjon og medier.

Prishistorikk

Lavest
371 KR
Høyest
399 KR
Gjennomsnitt
376 KR
Median
371 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Universitetsforlaget
Navn Medie- og kommunikasjonsteori
GTIN/EAN/ISBN 9788215023052
Kategorier Bøker