Oppdag kraften i læring gjennom lek med boken «Spillifisering i praksis». Denne inspirerende boken introduserer konseptet spillifisering (gamification) som en effektiv metode for å motivere og endre atferd. Med en lettfattelig tilnærming forklarer forfatterne hvordan spillifisering kan brukes for å utvikle engasjerende tjenester og opplevelser, uten å måtte skape selve spillene. Boken retter seg mot de som ønsker å anvende spillteknikker i ulike sammenhenger uten å ha teknisk bakgrunn innen spillutvikling. Den gir deg en grundig forståelse av grunnleggende teori, modeller og metoder i fagfeltet, sammen med et rikt utvalg av eksempler fra norsk næringsliv, utdanning og kulturliv. Rammeverket Octalysis blir også nøye presentert. Som den første norske læreboken om emnet, gir «Spillifisering i praksis» et solid fundament for praktisk anvendelse samt mulighet for videre fordypning. Boken er spesielt tilpasset studenter innen mediefag, markedsføring og design ved fagskoler, høyskoler og universiteter.