Universitetsforlaget

Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon

Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon

Produktbeskrivelse

Boken "Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon" av Otto Ottesen presenterer en ny tilnærming til fagfeltet markedskommunikasjon, som tradisjonelt har vært preget av fragmenterte metoder og smale disipliner. Her blir markedskommunikasjonens mangfold behandlet gjennom et strategisk og helhetlig perspektiv, som går utover de enkeltstående elementene som reklame, personlig salg og direkte markedsføring. Ottesen belyser hvordan alle former for kommunikasjon, enten de skjer via personlige eller upersonlige medier, spiller en viktig rolle i samspillet mellom virksomheten og markedet. Boken oppfordrer leseren til å ta hensyn til dette samspillet når de utvikler strategier for markedskommunikasjon, samt hvordan disse strategiene må integreres med virksomhetens overordnede mål. I løpet av teksten utvikler Ottesen sentrale begreper og hypoteser som bidrar til en dypere forståelse av hvordan effektiv kommunikasjon kan skape verdi og styrke posisjonen til virksomheten i markedet.

Prishistorikk

Lavest
565 KR
Høyest
619 KR
Gjennomsnitt
574 KR
Median
565 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Universitetsforlaget
Navn Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon
GTIN/EAN/ISBN 9788215009025
Kategorier Bøker