University of California Press

Royal Fever

Royal Fever

Produktbeskrivelse

Ingen monarki har vist seg å være mer fascinerende enn det britiske kongehuset. Hele 2,4 milliarder mennesker over hele verden fulgte bryllupet mellom prins William og Catherine Middleton på TV. I dagens globale forbrukerkultur, hva er grunnen til at det britiske monarkiet fortsatt utgjør en så sterk attraksjon? Basert på feltarbeid utført fra 2005 til 2014, utforsker denne boken hvordan og hvorfor forbrukere verden over benytter et bredt spekter av produkter, tjenester og opplevelser for å tilfredsstille sin fascinasjon for merkenavnet britiske kongehus. Den viser monarkiets styrke som et merke som har en historisk narrativ som strekker seg over mer enn tusen år, et som former forbrukeratferd og opprettholder sin økonomiske og kulturelle betydning inn i det 21. århundre. Forfatterne undersøker de mange måtene forbrukerkultur og den britiske kongefamilien skjærer inn i hverandre, fra samlere og minneobjekter til mote, historiske steder, medieprodukter, kongelige merker og turistopplevelser. Gjennom en casestudietilnærming tar boken leseren med på en reise gjennom denne unike og varige fasinasjonen.

Prishistorikk

Lavest
1187 KR
Høyest
1249 KR
Gjennomsnitt
1220 KR
Median
1213 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke University of California Press
Navn Royal Fever
GTIN/EAN/ISBN 9780520273658
Kategorier Bøker