UNIVERSITY OF MINNESOTA PRESS

Deep Mapping the Media City

Deep Mapping the Media City

Produktbeskrivelse

I boken 'Deep Mapping the Media City' utfordrer Shannon Mattern eksisterende litteratur om 'media city' og 'smart city', og argumenterer for at våre globale byer har vært både medierte og intelligente i årtusener. Mattern fremmer begrepet urban mediearkeologi, som innebærer en fler-sanselig tilnærming til å undersøke den materielle historien til nettverksbaserte byer. Gjennom å ta arkeologi på alvor, bruker hun teknikker som utgraving og kartlegging for å avdekke de moderne byenes røtter i tid. Boken er del av 'Forerunners: Ideas First', en serie med banebrytende digitale publikasjoner som tar for seg ferske ideer og uferdige verk. 'Forerunners' trekker på akademisk arbeid som har blitt initiert gjennom fremtredende blogger, sosiale medier, konferanser, tidsskriftartikler og synergien av akademisk utveksling. Dette er en publisering av grå litteratur, hvor intens tenkning, forandring og spekulasjon skjer innenfor akademia.

Prishistorikk

Lavest
135 KR
Høyest
169 KR
Gjennomsnitt
143 KR
Median
138 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke UNIVERSITY OF MINNESOTA PRESS
Navn Deep Mapping the Media City
GTIN/EAN/ISBN 9780816698516
Kategorier Bøker