Boken "Dreams Unreal" utforsker den pulserende musikkscenen som blomstret i Bay Area fra 1965 til 1970. Denne perioden var preget av en energisk og kreativ atmosfære som satte tydelige spor i musikkhistorien. Det var et behov for spillesteder, og musikkpromotører var på utkikk etter måter å dele informasjon om de mange konsertene som fant sted. Samtidig oppsto en gruppe talentfulle unge kunstnere som skapte drømmende, friformede verker. Resultatet ble den psykedeliske rockplakaten, et av de mest nyskapende og gjenkjennelige estetiske uttrykkene fra forrige århundre. Disse unge visuelle kunstnerne, som Lee Conklin, Rick Griffin, Alton Kelley, Bonnie Maclean, Victor Moscoso, Stanley Mouse, Wes Wilson og flere, ga liv til fantastiske visuelle opplevelser som fulgte med musikken til legendariske band som Grateful Dead, Jefferson Airplane, Santana og The Doors. I dag er mange av disse kunstnerne anerkjent som hjerter av en ny kunstnerisk sjanger: samleplakatene fra rockekonserter. Noen av dem er velkjente navn, mens andre har fått mindre oppmerksomhet.