UNIVERSITY OF OKLAHOMA PRESS

Public Relations

Public Relations

Produktbeskrivelse

I boken "Public Relations" presenterer Edward L. Bernays en dyp innsikt i hvordan offentlig relasjonsarbeid fungerer som en løsning på samfunnsmessige utfordringer og tilpasningsproblemer i en stadig mer komplisert verden. Både individer og organisasjoner er avhengige av evnen til å tilpasse seg sine målgrupper for å oppnå overlevelse og vekst. I løpet av sin over 40 år lange karriere har Bernays tilbudt råd og veiledning til en rekke aktører, og i denne boken deler han sin omfattende kunnskap. Leserne får tilgang til både teoriene bak offentlig relasjonsarbeid og praktiske metoder som kan anvendes i spesifikke situasjoner. Bernays utforsker den underliggende filosofien av PR og presenterer bredere tilnærminger og løsninger som har vært vellykket implementert i hans omfattende yrkesliv. Offentlig relasjonsarbeid er mer enn bare annonsering, publisiteter eller kortvarige triks; det er en kontinuerlig prosess for sosial integrasjon, som tilpasser private og offentlige interesser.

Prishistorikk

Lavest
349 KR
Høyest
426 KR
Gjennomsnitt
366 KR
Median
356 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke UNIVERSITY OF OKLAHOMA PRESS
Navn Public Relations
GTIN/EAN/ISBN 9780806114576
Kategorier Bøker