UNIVERSITY OF TORONTO PRESS

The Management of Innovation

The Management of Innovation

Produktbeskrivelse

Til tross for innovasjonens avgjørende rolle for vekst i både selskaper, industrier og den nasjonale økonomien, er strategiske verktøy for effektiv håndtering og utvikling av nye teknologier ofte oversett av gründere og bedriftsledere. "The Management of Innovation" utforsker hvordan selskaper kan utnytte og skape teknologisk kapital. I løpet av de siste to tiårene har økonomer og ledelsessforskere utviklet flere nye innsikter om hvordan både store selskaper og oppstartsbedrifter kan bli mer innovative. Mange av disse forskningsfunnene har imidlertid ikke nådd ledelsespraksis ennå. Alberto Galasso tar sikte på å belyse dette ved å tilby en tilgjengelig oversikt over innovasjonslitteraturen, samt en diskusjon av de nyeste forskningsfunnene. Analysen tar for seg to sentrale faser i innovasjonsprosessen: teknologiledelse og teknologisk skapelse. Hver fase involverer komplekse lederbeslutninger knyttet til ressursallokering, samt vurdering av relevante kostnader og fordeler.

Prishistorikk

Lavest
346 KR
Høyest
361 KR
Gjennomsnitt
354 KR
Median
354 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke UNIVERSITY OF TORONTO PRESS
Navn The Management of Innovation
GTIN/EAN/ISBN 9781487553562
Kategorier Bøker