Using Behavioral Science in Marketing av Nancy Harhut

Using Behavioral Science in Marketing av Nancy Harhut

Produktbeskrivelse

Denne boken, som har mottatt en rekke prestisjetunge priser, inkludert 2023 American Marketing Association Foundation Leonard L. Berry Marketing Book Award, gir en unik innsikt i hvordan atferdsvitenskap kan brukes i markedsføring. "Using Behavioral Science in Marketing" er en omfattende veiledning som viser hvordan man kan forbedre engasjement, responsrater og avkastning på investeringene i markedsføringsinitiativer. Ved å utnytte forbrukeratferdens harde kjerne og instinktive responser tilbyr denne trinn-for-trinn-guiden praktiske metoder for å implementere atferdsvitenskapelige prinsipper i sentrale områder av markedsføringen. Boken er en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å maksimere effekten av sine markedsføringsstrategier og oppnå bedre resultater.

Prishistorikk

Lavest
399 KR
Høyest
448 KR
Gjennomsnitt
414 KR
Median
413 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Using Behavioral Science in Marketing av Nancy Harhut
GTIN/EAN/ISBN 9781398606487
Kategorier Bøker