Vinner av Business Book Awards 2023 i kategorien Salg & Markedsføring. Å øke detaljsalget er viktigere enn noen gang. I en global, digital handelsverden er det essensielt å skille seg ut, bygge kundelojalitet og utvikle merkevaren din ved å utnytte kraften i semiotikk, både online og i fysiske butikker. "Using Semiotics in Retail" er praktisk og tilgjengelig, basert på over 20 års global markedsføringserfaring. Boken viser detaljister av alle størrelser hvordan de kan oppdatere og styrke sin markedsføring, både nå og i fremtiden. Lær, steg for steg, hvordan man gjenkjenner og designer for fremvoksende forbrukerbehov, og hvordan man kan skape meningsfulle handleopplevelser. Oppdag hvordan du kan overraske og glede kundene, øke engasjementet, og gjøre handleopplevelsen enklere for alle. Boken inneholder casestudier og eksempler fra anerkjente selskaper som Unilever, Freshippo, H&M, Google, Toyota, og mange flere. "Using Semiotics in Retail" deler banebrytende markedsføringsinnsikter innen kategorier som FMCG, mote, teknologi og underholdning, hentet fra land som Kina, India, Mexico, USA og Storbritannia.