Valuation av McKinsey & Company Inc., Tim Koller, Marc Goedhart, David Wessels
Produktbeskrivelse
Den syvende utgaven av "Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, University Edition" er McKinsey & Companys bestselgende guide for undervisning i selskapsverdi. Denne grundig oppdaterte utgaven bygger på nesten tre tiår med ekspertveiledning som både studenter og professorer har kommet til å stole på. Boken gir en omfattende forståelse av verdsettingsmetoder og hjelper finansprofesjonelle og studenter over hele verden med å forstå hvordan man skaper, administrerer og maksimerer økonomisk verdi for aksjonærer. Den syvende utgaven inneholder nye perspektiver på aktuelle emner som digitalisering, ESG (miljø, sosialt ansvar og selskapsstyring) og langsiktig investering. Boken har også nye case-studier som gir praktiske eksempler. I tillegg har "Valuation" i tretti år opprettholdt sine grunnleggende prinsipper og tilbyr en systematisk tilnærming til undervisning i verdsettingsfundamentaler, inkludert grundig analyse av historiske data.